Asiakkaat ja henkilöstö brändien ytimessä – Lue uusin Biz ja tutustu Turun yrityselämän menestyjiin
Mitkä ovat tärkeimmät tekijät houkuttelevan työnantajamielikuvan luomiseen? Pärjääkö tulevaisuudessa ilman asiakaskeskeisyyttä ja miten korkeakoulun ja yritysten yhteistyö edistää opiskelijoiden urapolkua jo opiskeluvaiheessa? Lue uusin Biz ja tutustu Turun seudun yritysmaailman uusimpiin tuuliin.
Syksyn numerossa Turun Osuuskaupan markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Karhu kertoo, miten yhtiön strategia jalkautetaan onnistuneesti sekä pohditaan asiakaskokemuksen merkitystä Eka Ruolan luomien markkinoinnin uusien 4P:n kautta.
Tiedepuiston ainutlaatuisesta verkostosta esimerkkinä toimii Turun ammattikorkeakoulu, jonka toimitusjohtaja ja rehtori Vesa Taatila sekä talousjohtaja Ulla-Maija Lakka kertovat, miten korkeakoulun ja yritysten aktiivinen yhteistyö edistää opiskelijoiden onnistunutta urapolkua jo opintojen aikana.
Lisäksi If:in Head of Faculty Services Anne Ketola kertoo, miten vakuutusyhtiö rakentaa uuden ajan toimistomaailmaa ja miten luodaan onnistunutta työnantajamielikuvaa. Suomen johtaviin pysäköintialan yrityksiin kuuluvan AimoParkin toimitusjohtaja Juha Sirelius maalaa kuvia tulevaisuuden pysäköintilaitosten mahdollisuuksista.
Esittelyssä on myös Tiedepuiston muuttanut Wärtsilä, jonka uudenkarheat toimitilat sijaitsevat tänä vuonna valmistuneessa CivilCityssä. Wärtsilän Suomen toimintojen toimitusjohtaja Hannu Mäntymaa kertoo, miksi yhtiö haluaa sijaita juuri Tiedepuiston alueella.
Biz lähetetään postitse kaikille Turun Teknologiakiinteistöjen asiakkaille. Lehti on noudettavissa kaikista Tiedepuiston aulapalveluista sekä Vierailukeskus Joesta. Sähköinen versio on luettavissa täältä.