Vuoden kovin lukupaketti on täällä
Miten tehdään videoita, jotka lisäävät myyntiä? Mistä voi KPMG:n aluejohtajan Niklas Oikian mukaan pian tulla Suomen merkittävä kilpailuetu? Entä kuka lopulta hyötyykään työelämässä hyvästä ulkonäöstä?
Vuoden ensimmäisen Bizin kannessa on Telesten toimitusjohtaja Esa Harju, joka kertoo haastattelussa Telesten toiminnan kulmakivistä. Telesten lisäksi Bizissä poraudutaan muun muassa markkinointiin, kestävyysraportointiin ja ulkonäköön sekä riskienhallintaan, etätyöhön ja menestykseen.
Menestys on teemana myös Bizin välissä postilaatikoihin kolahtaneessa SHIFT Business Festivalin ohjelmaa esittelevässä liitteessä. SHIFT valtaa Turun Tiedepuiston 29.–30.5. tuoden mukanaan esityksiä ja elämyksiä, joita yhdenkään alueen yrityspäättäjän ei kannata jättää kokematta.
Lue uusin Biz sekä SHIFT-liite klikkaamalla alla olevia kuvia tai nouda omasi Vierailukeskus Joesta tai Teknologiakiinteistöjen aulapalveluista.